Wednesday, December 14, 2016

Our Holiday in Perth , Australia 6/11 - 10/11/2016 - DAY 2 - PART 2

Assalamualaikum!

Hai earthlings!

Mesti korang tertanya kan nape ada Day 2 tapi Part 2?? Coz mlm hari kedua ni Zila angkut kami pi kings park, blue boat house and ada beberapa places lagi aku x ingat hheheheh maaf la yea!

Tapi jgn risau gbr mmg meletops!!!
So first stop is this park yg aku x tau kat mana tapi ada satu tpt duduk dia yg boleh npk pemandangan town across the lake. Mmg cantik!

Ok biar gbr berbicara!

Ni gbr yg upload kat FB and Insta. Walaupun mlm YA ALLAH cantik ....
Ni la taman yg aku ckp tu across the lake tu is Perth City!
Suamiku yg handsome! ekekekeke



Ni la Zila yg single and available ni! Berminat PM tepi


Bertabahlah hati tgk gbr laki bini ni!



Ok setakat ni je gbr sini!

Next Please! hahahahha

Ni kat king Park. Belakang tu monument apa ntah hahahahah 

Cantik x model tu????

Close up monument tu...

Ni pemandangan dari Kings Park tempat tinggi mmg sejuk wei beku lemak2 aku!

Ok ni je yg ada! Yg blue boat x jumpa plak heheheheh......

Mesti korang tertanya2 mcm mana aku amik gbr pki phone je tapi terang and jelita kann....ok rahsia dia sorang kena on flashlight kat phone lain and halakan kat sape yg nak bergambar tu and sorang lagi amik la gbr and the results! seperti di atas. Kira aku puas hati gak la coz npk semua kan walaupun pkai phone oppo je uollsss.....

Ok itu saja for Day 2
Nanti aku update Day 3 plak yea
Stay tune 
Bye Darlings
xoxo




No comments:

Post a Comment