Sunday, December 18, 2016

Bundle plus size! Bundle plus size!

Assalamualaikum

Holla earthlings

Ok so hari ni kita stop jap citer cuti cuti perth. Aku nak citer pasal bundle. Aku ni peminat bundle yg sgt tegar! Hahahahah
Dan aku ni juga minah plus size aka gebu gitew.....

So kat Malaysia ni agak susah nak cari plus size yg affordable kan? Ye la mcm flow, ms read and mcm2 lagi tu mahal sgt and kebanyakan not my taste coz terlalu mak2 la pada aku ya..

So aku cari pye cari jumpa bundle dah mmg byk yg kena ngan taste aku... Aku ni peminat tshirt and jeans je bkn blouse and shirt sgt. So bermula la episod aku shopping bundle and ramai plak kwn2 aku yg tya mana aku beli bju ni and so on...mmg semua bj yg aku beli bundle mesti ada je org yg tanya! Then aku decide tuk jual sendiri baju bundle plus size ni and Alhamdullilah mmg ramai yg beli and semua puas hati coz mmg kena ngan harga!

Aku jual murah je dari rm5 ke rm15 tgk la baju condition mcm mana. Tapi kebanyakan ada tag lagi and yg lain mmg 9/10!

So moral of the story sapa nak beli baju2 bundle plus size aku boleh cuci mata kat bawah ni kalau berminat blh whatsapp kat 0163673443












Kalau ada yg nak join whatsapp tuk bundle plus size pun blh coz aku ni salah sorang je agent ada yg lain lg. 

Aku akan update from time to time oh and semua harga exclude post ya syg2

Ok thats all
Chaoo darlings
Xoxo

No comments:

Post a Comment