Monday, August 1, 2016

Chakri Palace Ramadhan Buffet - Review

Assalamualaikum

Oh MY MY MY!
Busy Busy Busy!

Tapi masih valid ke citer pasal Buffet Ramadhan ni?? heheheheh....So aku pergi buka puasa di sini dengan my family. Org mmg boleh tahan ramai but the buffet spread mmg x byk ya so - so je tapi ada kelainan sikit sebab each day is a different menu. So sebelum p sini makan pergi website dia dulu tgk menu dia ya.

For the Price which was RM100 + - with tax and all it was not up to standard la. coz the main course ada dlm 15 jenis and dessert pun ala2 kadar je so daripada byr this amount baik lagi aku tbh sikit mkn buffet kat hotel lagi marvellous ku rasa! Tapi disebabkan kami 2 adults free coz dpt voucher and cuma byr for my kids je so its ok la.

But if I had to pay, it is not WORTH IT! Didnt like it! Makanan very macam instant. Contoh macam ayam kari hijau dia rasa mcm dorang tumis je paste dia and masak! mmg itula yg aku rasa and semua mcm tu even air dia pun  yg tebu , soya and sirap semua yg rasa mcm cordial!

Tapi food was hot and sentiasa di top up. Owh and kat luar ada ala2 gerai kecik ada satay, ikan bakar, mee hun sup, meehun tomyam, kuah kacang and nasi impit. Itupun aku cuba ikan dia mmg sejuk kejung dah bila kita nak dia bakar manja2 gitew kat hot pan tu. So that is a fail , Mee hon sup and tomyum tu not bad coz sup tu masih panas so sedap mkn gitu kann.

Okay so the moment of truth - VERDICT from 1 to 10 - 4 for me!

Tapi just because aku x suka korang jgn trs x p coz 1 man meats another man's poison kann gitew!!!

Okla penat dah jari jari tembam ni menaip
Bye dearies
XOXO

No comments:

Post a Comment