Wednesday, June 8, 2016

BITES the best chocolate chip cookies

Assalamualaikum semua!
Salam ramadhan and selamat berpuasa

Hari ni nak update pasal BITES chocolate chip cookies ni.

Sebelum ni aku ada gak update kat blog pasal cookies yg aku jual ni, Alhamdullilah makin banyak customer yg mengorder cookies ni tu belum lagi yg order untuk raya. Syukur sangat rezeki anak2 tahun ni.

Baru2 ni pun mamajue ada buat review pasal cookies aku nie ya siapa nak baca sila ke http://www.mamajue.com/2016/06/bites-chocolate-chip-cookies-cookies.html hehehehe.

Setakat ni kan siapa yg order akan repeat sampai 3 - 4 kali okey....and semua bangsa ada cina,india melayu mat salleh tu maknanye cookies ni universal taste yea hahah.

So pada sesape nak order silalah whatsapp/telegram/ pm iolls yea at 016 3673443

Ni aku belanja gambar ya...aku belanja gambaq je jgn salahkan  aku buat korang terliuq ya agagagagag





Okla Bye sayang2 ku
XOXO




No comments:

Post a Comment