Tuesday, April 21, 2015

Peelable nail polis uolsss



Aku mmg suka nail polish dari dulu lagi tapi mmg malas nak menyetal bagi hilang semata2 kann. So semalam masa ikut my MIL beli ubat di kedai jamu tetiba mata aku ternampak PEELABLE NAIL POLISH  brand MISS ROSE harusla dengan pantas aku sambar cos warnanye suma jenis neon (mmg my taste yea) and harga cuma RM8 tau!!!!! 

Aku beli color neon pink mmg very electrifiying i am sooooo in love with it! and best part kalau nak tukar color just peel and i mean mmg peel saje yea suma color akan tanggal mmg no residue. 

Malangnyer gambar yg ku pakai tu xde ya...tapi disebabkan aku menyayangi korang suma ni aku search khas dari Google just for u all!!
                                                 Yg aku beli sebiji mcm kat atas nie.
Senang kan just peel off sgt sesuai untuk kami2 yg muslimah ni!


Baikla itu saja untuk hari ni.

Till next time 
Toodaloo!!

No comments:

Post a Comment